mandag den 4. juni 2012

Honeymoon i Grækenland

"Ahhh..." er hvad jeg har at sige om vores helt fantastiske honeymoon til Grækenland. Hvor var det bare skønt at koble helt fra i 9 dage og bare nyde at være til. Vi havde fået turen i bryllupsgave af min Moster og Onkel, der ejer to dejlige huse i den lille badeby Stoupa, syd fro Kalamata på halvøen Pellepones.

Vi fløj til Athen, hvor vi tog en overnatning (babymor mente ikke helt, at det var godt at bruge 6 timer på flytransport og yderligere 5 i bil den samme dag). Og så kørte vi ellers mod ferieparadis. Vejret var super, huset var skønt og ægtemanden helt vidunderlig!

Før afrejse havde jeg en del problemer med at finde det helt rigtige bikiniantræk. Dem jeg havde og min gravide krop i skøn forening mindede mest af alt om en meget fed og meget stramt bundet rullesteg. Var derfor lige forbi Magasin inden afrejse, og fandt noget, der faktisk godt kunne gå an. Altså kunne det lade sig gøre at få sol på mavsen.

Endda for meget sol. Nåede nemlig at blive pænt rød, da det viste sig at være temmeligt svært at solbade liggende på maven, når man nu har den fuld af baby. Så måtte droppe solen en dag. Det kunne nogen godt have været så venlig at fortælle mig. Men så ved man da det! Hermed delt :-)

Eneste minus ved hele turen var 7 timers forsinkelse på hjemrejsen. Endnu et godt råd: Don't ever use Ukranian AEROSVIT Airlines! De stinker for vildt!!! Og Guuuud hvor er Kiev lufthavn dog dødsens syg. Men billetterne var billige (og det kan være så lige meget næste gang mor her skal ud og flyve!).

Lillepigen vokser og har det godt, men er selv pt sygemeldt, da plukveer er ved at overtage min krop. Not nice!!! (Hvorfor er der heller ingen, der har sagt det til mig???).

Lige et par feriebilleder, bare for blær ;-)




2 kommentarer:

  1. Fede billeder! Og cute kittie :-)

    SvarSlet
  2. Tak:-)
    Men kitty var farlig! Hugtænder og det hele... Og kulsort! Ikke en man har lyst til at møde en mørk og stormfuld aften ;-)

    SvarSlet