onsdag den 20. juni 2012

Mormor speaking!

Har haft fornøjelsen af at kunne give tag over hovedet til mine dejlige forældre her i weekenden. Min mor er gået lige så meget i babymode som jeg... Og det er da bare så skønt!

Så der blev både talt til Lillepigen inde i min mave, mærket på div. spark og vandrejournalen blev studeret nøje, samt alt hvad vi har købt til "Bimse" (min fars kælenavn til Rosita Consuela :-) ) blev gennemgået fra A til Z. Der skal jo være styr på sagerne :-)

Min mor er desuden super ferm med strikkepindene og nogle af de nye projekter til Rosita Consuela er her:


Gråt og hvidt sæt med bukser, bluse, sokker og to huer


Smuk og dejlig lille kjole og skønne farver


Kronprinsesse Mary babytæppe og små varme sokker


Bløde og rummelige smækbukser og lækker lille bluse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar