lørdag den 19. maj 2012

Samtale fra Fjæsen - knækket selvtillid genoprettet!

Mig:
Sommertøjet er fundet frem, badesandaler indkøbt, solcreme klar. Eneste minus er ligheden mellem en fed, meget stramt snørret rullesteg og mig i bikini...

Karina:
Jeg ved så meget hvad du mener!! Svømning HVER tirsdag med Bertram.. Men men men..det går jo over igen :-)

Mig:
Ja, altså én ting er jo badedragten, som er stor som et cirkustelt. Men værre er det at prøve med tankini og bikini. Begge dele sad perfekt for bare 8 måneder siden. Nu ved Jeg at synet i dag vil give mig marreridt til langt ind i babyens tredje år. Det var SLET ikke sjovt. Og hvad gør man, når 9 dages badeferie venter lige om hjørnet???

Karina:
Hi hi.. Afled opmærksomheden med noget andet en flot Yvonne-agtig solhat måske eller en stor fed drage tattovering på ryggen?!

Stine:
Men hvilken smuk rullesteg ;-)

Mig:
Karina; Jeg snupper solhatten, kan ikke nå dragetattoo inden afgang.
Stine; Tak! Men din lille, nye rullesteg er sgu lige en tand eller ti smukkere. Hun er da bare for sej. Håber det hele går godt :-)


Selvtilliden genoprettet for en kort stund :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar