tirsdag den 24. april 2012

Undskyld, men...

... hvordan dæwlen bruger man en ammepude? Det er åbentbart noget enhver mor med respekt for sig selv og sin baby har. Men hvorfor og hvordan bruges den? Ja, en tanke, der slog mig kl 03:32 i nat. Den ikke bare slog mig, den bragede ind i mit sind og forkortede min nattesøvn med hele 3 timer!!! Og så lå jeg dér, med koldsved ned af ryggen og på overlæben, og tænkte: " Fuuuuuck!?!".
Har netop gennemsøgt nettet for at finde en forklaring og evt. brugsanvisning på sådan en tingest. Den bruges åbentbart når baby ligger hos mor (eller far!) og skal ammes og hygges om. Den hjælper mor (eller far!) med at slappe af i arme og skuldre. og så kan man lægge baby på den, så bassen kan slappe mere af. Okay så vidt, så godt. Men HVORDAN? Puha, der er meget at lære endnu...


Faldt så også lige over en artikkel ang. suttebrikker, som er gode at bruge, hvis man har indadvendte eller flade brystvorter! Okay så... Fuuuuck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar