mandag den 23. april 2012

Super billigt 2nd hand børnetøj

Var i sidste uge rundt i KBH og lede efter billigt tøj til Lillepigen. For mig er det ikke så vigtigt at alt er splinternyt og dermed hundedyrt. Jeg synes det er meget federe at kunne klæde min lille basse i fede farver og tøj, der ser fedt ud, men som også er super behageligt og praktisk. Elsker smækbukser, body'er og fede trøjer i stærke farver og med trykknapper overalt. For det er dælme praktisk!

Jeg har aldrig i mit liv skiftet ble på en baby... Derfor har jeg allerede hovedet fuld af billeder af mig; desperat, med babybæ på mig selv, baby, babys tøj - både det brugte og det helt rene -, på puslepuden og alle andre tænkelige steder...

Har en idé om at bukser og body'er med et hav af knapper, kan være med til at gøre af- og påklædningssituationer en million gange nemmere. Men hvad ved jeg?

I hvert fald fik jeg den super gode idé, efter at have læst denne artikel:
http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2004/20051005113646.htm ,
at tage på shoppeturné rundt i div genbrugsbutikker henvendt til børn. Mødrehjælpen har flere butikker rundt om i KBH, som alle sælger tøj til børn i alle aldre, legetøj, sengetøj, dyner, ammepuder og alt muligt andet, som folk har doneret til butikkerne.

Gå ind på denne hjemmeside www.moedrehjaelpen.dk og find adresser på alle butikkerne.

Jeg købte en masse lækker tøj til min lille basse. Bl.a. 3 par smækbukser, 12 body'er med både kort og langt ærme, 4 par sokker, 2 par strømpebukser, 2 varme bluser og 4 par alm. bukser. Hele to bæreposer fyldt helt op. Pris: 306kr! Til sammenligning købte jeg 4 body'er, 2 par strømpebukser og en t-shirt i en alm. børnetøjsbutik til den nette sum af 365kr. Altså en kæmpe besparelse. Og noget af tøjet fra mødrehjælpen havde stadig prismærke på. Dvs. never been used!!!


Skynd jer afsted! Der kan virkelig spares mange penge:-)


Et lille udvalg af mine indkøb til Lillepigen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar