lørdag den 9. februar 2013

Status pt

Shit, det bliver sgu ikke til meget blogging her på siden. Vil virkelig prøve at blive bedre. Har dog oprettet endnu en blog: http://lavidaesdevilma.blogspot.dk/ Tjek den ud!

Det går ok her. Lillepigen har droppet konceptet nattesøvn. Så vi holder nogle herlige night raves i øjeblikket. Hun er skøn og dejlig! Smuk, som solen. Ved 5 mdrs lægetjek blev hun målt   og vejet. Hun ligger vist i den lidt tungere ende (blandt de 5% tykkeste babyer målt på alder, højde og vægt). Det er helt ok for mig, for hun er skøn!

Er begyndt til rytmik og svømning med hende. Det er lige dele farligt og sjovt. Men jeg kan se hvor meget hun udvikler sig og lærer. Dét er fedt!

Livet som mor er en udfordring. Er blevet ramt af en diskusprolaps. En mindre en af slagsen, men ikke desto mindre stor nok til at gøre livet lettere syrligt. Går til kiropraktor og får behandlinger. Så det går fremad. Håber og tror på det bedste. Og skylder min skønne rygbrækker en kæmpe cigar og min højre arm, da han virkelig har udrettet underværker for mig. 

Min søde mand er sgu Guds gave til undertegnede. Han giver mig så meget. Er en (næsten) perfekt far, elskende husbond, bedstevennen. Han er tålmodigheden selv, når trætheden og rådvilligheden stiger mig til hovedet. Han får mig til at grine og får Lillepigen til at hvine af fryd. Mand, jeg elsker ham!

Status pt må derfor være, at det går mere end ok. Det går Godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar