torsdag den 29. november 2012

En tur på vinbar...

Nedenstående blev skrevet igår eftermiddags:
 
En tur på vinbar? Jamen det kan du da ikke... altså, Jeg mener, i din tilstand. Og hvad med Vilma? Hvad gør du med hende?
 
Så slapper vi vist lige af, makker!
Ja, Jeg skal på vinbar i aften. Sammen med mødrene fra min Mødregruppe. Og Ja, Jeg skal drikke vin. Hvad er der med min tilstand? Ja, Jeg har skam tænkt på Vilma. Det skal nok gå. Har jo ikke tænkt mig at drikke mig fra sans og samling. Jeg skal nyde et glas, måske to, sammen med nogle søde og dejlige kvinder. Kun os, uden mænd og i dén grad uden børn. Og det bliver skønt.
 
Allerede igår fik Jeg lig 30 min in heaven, da Jeg endelig kunne sætte mig tilrettet i frisørstolen og lade en anden forkæle mig for en stund. Det var fantastisk! Og tiltrængt. Ikke kun for min ikke-eksisterende frisure, men også for min sjæl.
 
Idag kan det konstateres at der blev konsumeret 1 glas hvidvin og 1 glas rosevin(!?!) på ca 2½ time. Moderens cykel kørte ikke helt lige hjem, men det var en skøøøøn aften! Afsted til Mødregruppe igen idag (nu med babyer :-)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar